Nieuwe training Inkomensregistratie: wij wensen u een praktisch 2019
Wat gaan we NIET doen in het nieuwe jaar:
“We gaan als proceseigenaar met passie onze rol pakken en vanuit de verbinding met stakeholders acteren op events binnen de klantreis. Wij maken onszelf dagdagelijks zichtbaar door met elkaar in gesprek te gaan, en anderen mee te nemen in het afpellen van complexe problemen: co-creatie met een blijvende focus op de purpose, de missie als stip aan de horizon.” Je kent ze wel, dit soort teksten dat welig tiert op LinkedIn en ‘inspiratie-sessies’. Wollig taalgebruik, vaag en om-de-hete-brij-heen, op een geweldige manier op de hak genomen door Japke-d. in haar columns in het NRC. Heerlijk. Maar dat gaan we dus niet doen.
Wat gaan we dan WEL doen in 2019:
We gaan er met z’n allen voor zorgen dat de inkomensregistratie weer dik voor elkaar is. De training inkomensregistratie en passend toewijzen hebben we stevig aangepakt: de hoofdlijnen mogen inmiddels bekend zijn, er zijn nog altijd veel vragen over bijzondere situaties, loonstroken en zelfstandig ondernemers. Daarom is de nieuwe training doorspekt met voorbeelden, cases, opmerkelijke gevallen en veel oefeningen. Heel praktisch dus.
Hoe gaan we dat doen?
Ook weer heel praktisch: de eerstvolgende open inschrijving is al op aanstaande dinsdagmiddag 15 januari, de volgende op 5 maart. Maar misschien is het wel prettiger om de training in-company te volgen: samen met collega’s de praktijkgevallen bespreken die je bent tegengekomen. We stemmen de inhoud af op het beleid van de corporatie, geven handige tips die je ‘dagdagelijks’ kunt toepassen.
Kom in actie!
Overleg even met je collega’s, plan je training in en neem contact met ons op.
Het vertrouwde Team Inkomen van Finance Ideas zorgt voor de uitvoering. En zonder wollig taalgebruik.